Nastavnik/ca
Slobodanka Kuč
slobodanka.kuc@os-rratkovic.edu.me
Sub. 24.04.2021
Trener/ica:Boris Ćurković
Članovi tima
Mensura Salković, OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje Slavica Lutovac, OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje Danijela Miladinović , OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje Sanela Gredić, OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje Slobodanka Kuč , OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje Zorica Vujošević, OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje Jasmina Halilović , OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje Gordana Veličković , OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje Gordana Obradović, OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje Amer Nišić , OŠ ,,Risto Ratković”, Bijelo Polje
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 1, OŠ - 2, OŠ - 4, OŠ - 5

Broj učenika

150

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Crnogorski-srpski bosanski hrvatski jezik i književnost, [OŠ – Obavezni] Matematika, [OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Priroda i društvo, [OŠ – Obavezni] Priroda
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 2. Kompetencija višejezičnosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
1.1.1. Primjenjuje osnovne standarde jezika u čitanju i pisanju (čita literarne i neliterarne tekstove prilagođene uzrastu uz razumijevanje pisanih informacija; piše tekstove po ugledu na model), 1.1.3. Učestvuje aktivno u interpersonalnoj komunikaciji, 1.1.9. Odvaja bitno od nebitnog nakon slušanja ili čitanja i analize tekstova
2. Kompetencija višejezičnosti
1.2.1. Koristi vokabular, osnovne gramatičke norme prvog stranog jezika (po pravilu engleskog), na nivou A1 Zajedničkog evropskog referentnog okvira za jezike
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.1. Koristi osnovne računske operacije sa prirodnim brojevima, matematičke postupke i mjere za rješavanje problema u svakodnevnim životnim situacijama
4. Digitalna kompetencija
1.4.3. Koristi različite izvore informacija i podataka u digitalnom okruženju, 1.4.5. Koristi digitalne tehnologije za komunikaciju u odgovarajućem kontekstu, 1.4.9. Iskazuje otvorenost i radoznalost prema korištenju digitalno komunikacionih tehnologija i inovacija
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.1. Primjenjuje pravila ponašanja i primjerene komunikacije prepoznavajući važnost uspostavljanja pravila i razloge njihovog uvođenja, 1.5.8. Fokusirano rješava jednostavne probleme u učenju, ličnom i socijalnom razvoju, uz podršku, 1.5.18. Izgrađuje motivaciju za postizanje ciljeva u učenju i životu, gradi samopouzdanje, iskazuje spremnost za rješavanje probleme i otvorenost promjenama
6. Građanska kompetencija
1.6.9. Učestvuje u društveno korisnim aktivnostima na nivou razreda i škole, 1.6.10. Iznosi svoje mišljenje i stavove o rješavanju problema, uz uvažavanje mišljenja drugih
7. Preduzetnička kompetencija
1.7.3. Razumije (objasni) jednostavne ekonomske i finansijske koncepte (npr. novac, ponuda i potražnja, tržišna cijena, trgovina, banka i sl.), 1.7.7. Sarađuje sa drugima kako bi se ideje pretočile u aktivnosti, 1.7.9. Komunicira jasno svoje ideje s drugima
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.8.4. Izražava svoje ideje i osjećanja u stvaralačkom procesu kroz slikanje, crtanje, sastav, skulpturu, muziku i druge umjetničke i kulturne oblike, 1.8.5. Uključuje se u stvaralačke aktivnosti u školi i zajednici (npr. učestvuje u folkloru, horu, crta i slika kulturne proizvode, igra uloge u predstavi, posjećuje kulturne manifestacije–izložbe, pozorišne predstave za djecu, priredbe, folklorne igre, manifestacije u virtuelnom/digitalnom prostoru i sl.)
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa