[OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Biologija
1. Kompetencija pismenosti, 2. Kompetencija višejezičnosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.1.3. Učestvuje aktivno u interpersonalnoj komunikaciji, 1.1.7. Izdvaja ključne pojmove i sa njima povezane podatke koje klasifikuje, upoređuje i dopunjuje, pamti i koristi u novim situacijama, 1.1.8. Tumači slike, znakove, mape, te jednostavne grafikone i tabele i druge vrste nekontinuiranog teksta, 1.1.10.Iskazuje interesovanje i otvorenost prema učešću u konstruktivnom u dijalogu saopštavajući argumente i adekvatno reagujući na argumente drugih, prihvatajući ih ili opovrgavajući, 1.1.11.Vodi računa da ne povrijedi emocije drugih
1.3.6. Prepoznaje logiku matematičkih postupaka i koristi logiku za argumentovanje svojih ideja i objašnjenja, 1.3.11. Pokazuje sistematičnost, preciznost i istrajnost u radu i uči na greškama
1.4.1. Istražuje različite mogućnosti upotrebe digitalnih tehnologija u svakodnevnom životu uočavajući efekte i ograničenja njihove primjene, 1.4.3. Koristi različite izvore informacija i podataka u digitalnom okruženju
1.5.7. Prepoznaje svoje sposobnosti i intersovanja i koristi ih za učenje, lični rast i razvoj uz podršku, 1.5.8. Fokusirano rješava jednostavne probleme u učenju, ličnom i socijalnom razvoju, uz podršku, 1.5.12. Predstavlja izrađenu mapu ličnog razvoja, 1.5.18. Izgrađuje motivaciju za postizanje ciljeva u učenju i životu, gradi samopouzdanje, iskazuje spremnost za rješavanje probleme i otvorenost promjenama
1.6.4. Prepoznaje vrijednosti društvenih grupa iz svog okruženja (npr. porodica, razred, škola, dječji savez, ekolozi, gorani, izviđači i sl.), 1.6.5. Prepoznaje značaj prirodnih resursa i zaštite životne sredine u očuvanju kvaliteta života, 1.6.9. Učestvuje u društveno korisnim aktivnostima na nivou razreda i škole
1.7.3. Razumije (objasni) jednostavne ekonomske i finansijske koncepte (npr. novac, ponuda i potražnja, tržišna cijena, trgovina, banka i sl.), 1.7.7. Sarađuje sa drugima kako bi se ideje pretočile u aktivnosti, 1.7.9. Komunicira jasno svoje ideje s drugima
1.8.4. Izražava svoje ideje i osjećanja u stvaralačkom procesu kroz slikanje, crtanje, sastav, skulpturu, muziku i druge umjetničke i kulturne oblike, 1.8.5. Uključuje se u stvaralačke aktivnosti u školi i zajednici (npr. učestvuje u folkloru, horu, crta i slika kulturne proizvode, igra uloge u predstavi, posjećuje kulturne manifestacije–izložbe, pozorišne predstave za djecu, priredbe, folklorne igre, manifestacije u virtuelnom/digitalnom prostoru i sl.), 1.8.6. Poštuje slobodu u kulturnim i drugim stvaralačkim iskustvima i izražavanjima, 1.8.7. Iskazuje interesovanje za različite kulturne forme