Nastavnik/ca
Snežana Zdraveska
snezana.perovic@os-njegos-dg.edu.me
Pet. 9.10. – grupa 33
Trener/ica:Ljubica Špirić
Članovi tima
Jela Jovanović – OŠ “Njegoš” Spuž, Snežana Zdraveska – OŠ “Njegoš” Spuž, Slavenka Kadić – OŠ ”Milorad Musa Burzan” Podgorica, Katarina Koprivica – OŠ ”Milorad Musa Burzan” Podgorica, , Veselinka Mašković – OŠ “Vuko Jovović”- Danilovgrad, Vesna Vlaović – OŠ “Radoslav Jago Vešović” Bare Kraljske, Nadalina Korać, – , OŠ “Druga osnovna škola” Budva Jelena Lautašević – OŠ “Druga osnovna škola” Budva Irma Dzafić – OŠ “Aleksa Đilas Bećo” Mojkovac.
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 1

Broj učenika

26

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Crnogorski-srpski bosanski hrvatski jezik i književnost, [OŠ – Obavezni] Matematika, [OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Muzička kultura, [OŠ – Obavezni] Priroda i društvo
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
1.1.6. Upoređuje pojmove i podatke iz različitih izvora, 1.1.7. Izdvaja ključne pojmove i sa njima povezane podatke koje klasifikuje, upoređuje i dopunjuje, pamti i koristi u novim situacijama, 1.1.8. Tumači slike, znakove, mape, te jednostavne grafikone i tabele i druge vrste nekontinuiranog teksta, 1.1.9. Odvaja bitno od nebitnog nakon slušanja ili čitanja i analize tekstova
2. Kompetencija višejezičnosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.1. Koristi osnovne računske operacije sa prirodnim brojevima, matematičke postupke i mjere za rješavanje problema u svakodnevnim životnim situacijama, 1.3.11. Pokazuje sistematičnost, preciznost i istrajnost u radu i uči na greškama
4. Digitalna kompetencija
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.1. Primjenjuje pravila ponašanja i primjerene komunikacije prepoznavajući važnost uspostavljanja pravila i razloge njihovog uvođenja, 1.5.10. Adaptira se na samostalno učenje, učenje sa drugima i učenje uz podršku, 1.5.20. Iskazuje radoznalost i znatiželju za učenjem
6. Građanska kompetencija
1.6.5. Prepoznaje značaj prirodnih resursa i zaštite životne sredine u očuvanju kvaliteta života, 1.6.16. Ističe važnost odgovornog odnosa prema životnoj sredini
7. Preduzetnička kompetencija
1.7.1. Pretvara problem/priliku iz sopstvene neposredne okoline u ideju/aktivnost, uz podršku,predviđajući rezultat preduzete aktivnosti
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa