Nastavnik/ca
Danijela Popović
danijela.popovic@os-vladikadanilo.edu.me
Uto. 29.9. – grupa 25
Trener/ica:Boris Ćurković
Članovi tima
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 5

Broj učenika

22

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Crnogorski-srpski bosanski hrvatski jezik i književnost, [OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Muzička kultura, [OŠ – Obavezni] Priroda, [OŠ – Obavezni] Informatika sa tehnikom, [OŠ – Izborni] Građansko vaspitanje, [Međupr. teme] Zaštita životne sredine
Ključne kompetencije
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
2. Kompetencija višejezičnosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.4. Povezuje primjenu naučnih dostignuća i tehnoloških rješenja sa dobrobiti čovječanstva, prepoznavajući i mogućnost njihove zloupotrebe, 1.3.7. Čita, upoređuje i prikazuje podatke tabelarno i grafički koristeći po potrebi digitalne alate
4. Digitalna kompetencija
1.4.3. Koristi različite izvore informacija i podataka u digitalnom okruženju, 1.4.5. Koristi digitalne tehnologije za komunikaciju u odgovarajućem kontekstu, 1.4.6. Kreira i uređuje jednostavan digitalni sadržaj koristeći različite digitalne alate, 1.4.7. Pretražuje, čuva i koristi informacije i sadržaje u digitalnom obliku, 1.4.8. Koristi digitalne uređaje i i jednostavne aplikacije za komunikaciju, spremanje i obradu teksta, fotografije i videa
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.2. Razlikuje komponente zdravog uma, tijela i životnog stila od nezdravih navika, 1.5.6. Prepoznaje različite načine za razvijanje kompetencija, 1.5.9. Pronalazi dokaze za svoje tvrdnje, 1.5.10. Adaptira se na samostalno učenje, učenje sa drugima i učenje uz podršku, 1.5.11. Iskazuje radoznalost, želju i istrajnost u učenju prateći svoje rezultate i njihovo napredovanje tokom učenja uz preispitivanje ostvarenog napretka, 1.5.14. Komunicira s drugima uz izražavanje i razumijevanje različitih gledišta
6. Građanska kompetencija
1.6.1. Razlikuje osnovne pojmove, pojave i uloge koje se odnose na pojedinca, porodicu, društvene grupe, školu, organizacije i ustanove, 1.6.4. Prepoznaje vrijednosti društvenih grupa iz svog okruženja (npr. porodica, razred, škola, dječji savez, ekolozi, gorani, izviđači i sl.), 1.6.5. Prepoznaje značaj prirodnih resursa i zaštite životne sredine u očuvanju kvaliteta života, 1.6.10. Iznosi svoje mišljenje i stavove o rješavanju problema, uz uvažavanje mišljenja drugih, 1.6.16. Ističe važnost odgovornog odnosa prema životnoj sredini
7. Preduzetnička kompetencija
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.8.2. Povezuje različite uloge i doživljaje u kulturnim i umjetničkim ostvarenjima (pisac-čitalac, kompozitor-izvođač-slušalac, glumac-publika, slikar–publika, arhitekta–graditelj–sredina i sl.)
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa