Nastavnik/ca
Biserina Baltić
biserina.balticscekic@os-rmitrovic.edu.me
Sri. 23.9. – grupa 14
Trener/ica:Maja Jukić
Članovi tima
Biserina Baltić, prof.razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Tamara Arsović, prof. biologije – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Nataša Tmušić, prof. hemije – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Dijana Zonjić, prof. informatike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Nikola Raičević, prof. razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Mihailo Đokić, prof. matematike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Milica Luković, prof. razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Adnan Hadžić, prof, matematike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Neđeljko Ralević, prof. matematike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Katarina Bulatović, prof. razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE Alma Pljakić, dipl. vaspitač – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – BERANE
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 1

Broj učenika

10

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Crnogorski-srpski bosanski hrvatski jezik i književnost
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
1.1.1. Primjenjuje osnovne standarde jezika u čitanju i pisanju (čita literarne i neliterarne tekstove prilagođene uzrastu uz razumijevanje pisanih informacija; piše tekstove po ugledu na model), 1.1.5. Komunicira usmeno i pisano koristeći odgovarajući vokabular, 1.1.6. Upoređuje pojmove i podatke iz različitih izvora, 1.1.7. Izdvaja ključne pojmove i sa njima povezane podatke koje klasifikuje, upoređuje i dopunjuje, pamti i koristi u novim situacijama, 1.1.9. Odvaja bitno od nebitnog nakon slušanja ili čitanja i analize tekstova, 1.1.10.Iskazuje interesovanje i otvorenost prema učešću u konstruktivnom u dijalogu saopštavajući argumente i adekvatno reagujući na argumente drugih, prihvatajući ih ili opovrgavajući
2. Kompetencija višejezičnosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.7. Čita, upoređuje i prikazuje podatke tabelarno i grafički koristeći po potrebi digitalne alate, 1.3.10. Prihvaća matematičke iskaze uočavajući da se njima mogu opisati pojave u prirodi i prirodni zakoni, 1.3.11. Pokazuje sistematičnost, preciznost i istrajnost u radu i uči na greškama, 1.3.13. Uvažava potrebu za umjerenim, racionalnim i svrsishodnim korišćenjem prirodnih resursa u svom okruženju
4. Digitalna kompetencija
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.1. Primjenjuje pravila ponašanja i primjerene komunikacije prepoznavajući važnost uspostavljanja pravila i razloge njihovog uvođenja, 1.5.3. Upravlja vlastitim procesom učenja uz podršku, izabirući pristup učenju i strategije učenja koje su mu najprikladnije, 1.5.7. Prepoznaje svoje sposobnosti i intersovanja i koristi ih za učenje, lični rast i razvoj uz podršku, 1.5.12. Predstavlja izrađenu mapu ličnog razvoja
6. Građanska kompetencija
1.6.1. Razlikuje osnovne pojmove, pojave i uloge koje se odnose na pojedinca, porodicu, društvene grupe, školu, organizacije i ustanove, 1.6.2. Prepoznaje osnovne vrijednosti u porodici, školi i društvu koje se odnose na poštovanje sebe i drugih, pravičnost, solidarnost, nediskriminaciju i poštovanje prava djece, 1.6.4. Prepoznaje vrijednosti društvenih grupa iz svog okruženja (npr. porodica, razred, škola, dječji savez, ekolozi, gorani, izviđači i sl.), 1.6.5. Prepoznaje značaj prirodnih resursa i zaštite životne sredine u očuvanju kvaliteta života, 1.6.6. Prepoznaje individualne i kulturne različitosti među ljudima
7. Preduzetnička kompetencija
1.7.6. Uočava probleme relevantne za sebe i svoje okruženje i razvija ideje kojima ih rješava logički, stvaralački i kritički definišući ciljeve jednostavnih aktivnosti, uz podršku, 1.7.7. Sarađuje sa drugima kako bi se ideje pretočile u aktivnosti, 1.7.11. Pokazuje posvjećenost, upornost, te inicijativu za rješavanje probleme koji utiču na zajednicu
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.8.4. Izražava svoje ideje i osjećanja u stvaralačkom procesu kroz slikanje, crtanje, sastav, skulpturu, muziku i druge umjetničke i kulturne oblike
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa