Nastavnik/ca
Biljana Dobrović
biljana.dobrovic@os-vladikadanilo.edu.me
Sre. 30.06.2021
Trener/ica:Boris Ćurković
Članovi tima
1. Maja Radović, OŠ “Vladika Danilo”, Podgorica; 2. Milenija Asović, OŠ “Vladika Danilo”, Podgorica; 3. Biljana Dobrović, OŠ “Vladika Danilo”, Podgorica; 4. Milica Vukčević, OŠ “Vladika Danilo”, Podgorica; 5. Dragana Vukčević, OŠ “Vladika Danilo”, Podgorica; 6. Milijana Striković, OŠ “Oktoih”, Podgorica.
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 1, OŠ - 2, OŠ - 3, OŠ - 4

Broj učenika

100

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Crnogorski-srpski bosanski hrvatski jezik i književnost, [OŠ – Obavezni] Matematika, [OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Muzička kultura, [OŠ – Obavezni] Priroda i društvo, [OŠ – Obavezni] Fizičko vaspitanje
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
1.1.1. Primjenjuje osnovne standarde jezika u čitanju i pisanju (čita literarne i neliterarne tekstove prilagođene uzrastu uz razumijevanje pisanih informacija; piše tekstove po ugledu na model), 1.1.4. Razlikuje vrste književnih i neliterarnih tekstova, te osnovne stilove jezika, 1.1.5. Komunicira usmeno i pisano koristeći odgovarajući vokabular
2. Kompetencija višejezičnosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.1. Koristi osnovne računske operacije sa prirodnim brojevima, matematičke postupke i mjere za rješavanje problema u svakodnevnim životnim situacijama, 1.3.6. Prepoznaje logiku matematičkih postupaka i koristi logiku za argumentovanje svojih ideja i objašnjenja
4. Digitalna kompetencija
1.4.8. Koristi digitalne uređaje i i jednostavne aplikacije za komunikaciju, spremanje i obradu teksta, fotografije i videa
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.2. Razlikuje komponente zdravog uma, tijela i životnog stila od nezdravih navika, 1.5.8. Fokusirano rješava jednostavne probleme u učenju, ličnom i socijalnom razvoju, uz podršku, 1.5.18. Izgrađuje motivaciju za postizanje ciljeva u učenju i životu, gradi samopouzdanje, iskazuje spremnost za rješavanje probleme i otvorenost promjenama
6. Građanska kompetencija
1.6.4. Prepoznaje vrijednosti društvenih grupa iz svog okruženja (npr. porodica, razred, škola, dječji savez, ekolozi, gorani, izviđači i sl.), 1.6.5. Prepoznaje značaj prirodnih resursa i zaštite životne sredine u očuvanju kvaliteta života, 1.6.9. Učestvuje u društveno korisnim aktivnostima na nivou razreda i škole
7. Preduzetnička kompetencija
1.7.7. Sarađuje sa drugima kako bi se ideje pretočile u aktivnosti
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.8.4. Izražava svoje ideje i osjećanja u stvaralačkom procesu kroz slikanje, crtanje, sastav, skulpturu, muziku i druge umjetničke i kulturne oblike
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa