Nastavnik/ca
Danijela Peric
danijela.peric@os-mvukotic.edu.me
Uto. 29.9. – grupa 28
Trener/ica:Rajko Kosović
Članovi tima
Mirjana Aligrudic –prof. Razredne nastave, OS “Milan Vukotic”,Golubovci Snezana Vulin -prof. Razredne nastave,, OS “Milan Vukotic”,Golubovci Vesna Medenica-prof. Razredne nastave,, OS “Milan Vukotic”,Golubovci Aleksandra Brnovic – prof. ,, OS “Milan Vukotic”,Golubovci Zorica Draskovic –prof. Fizike,, OS “Milan Vukotic”,Golubovci Radoje Saric –prof. Matematike i Informatike,, OS “Milan Vukotic”,Golubovci Dusko Stanovic –prof.Hemije,, OS “Milan Vukotic”,Golubovci Danijela Peric-prof. Matematike,, OS “Milan Vukotic”,Golubovci
ISCED nivo

ISCED 2 (OŠ 6-9 razred)

Razred

OŠ - 1

Broj učenika

100

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Matematika, [OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Priroda i društvo, [OŠ – Obavezni] Biologija, [OŠ – Obavezni] Fizika
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 2. Kompetencija višejezičnosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
2.1.3. Povećava broj riječi u vokabularu uključujući termine iz različitih oblasti, 2.1.4. Identifikuje i tumači pojmove, osjećaje, činjenice, mišljenja i stavove u usmenom i pisanom obliku, 2.1.6. Komunicira usmeno i pisano u raznim situacijama prilagođavajući sopstvenu komunikaciju potrebama situacije i uz upotrebu odgovarajućeg vokabulara i digitalnih tehnologija, 2.1.7. Pronalazi, procjenjuje, obrađuje i prezentira razlilčite vrste podataka i informacija koristeći različite vrste izvora podataka i informacija
2. Kompetencija višejezičnosti
2.2.6. Koristi različite komunikacijske situacije i izvore za učenje različitih jezika (npr. Internet, on-line kursevi i e-testovi, filmovi, muzika, komunikacija uz korištenje socijalnih mreža, sl.)
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
2.3.6. Primjenjuje proporcionalnost, razmjeru i procentni račun u svakodnevnim životnim situacijama, 2.3.9. Prikuplja, klasifikuje i organizuje empirijske podatke po traženim kriterijumima
4. Digitalna kompetencija
2.4.7. Napredno pretražuje, čuva i koristi informacije i sadržaje u digitalnom obliku koristeći jednostavnu zaštitu
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
2.5.15. Konstruktivno komunicira i sarađuje s drugima iskazujući fleksibilnost u komunikaciji, mogućnost pronalaska kompromisa, samopouzdanje i osjećaj empatije
6. Građanska kompetencija
2.6.9. Angažuje se dobrovoljno u aktivnostima od javnog i zajedničkog interesa na nivou škole i zajednice, 2.6.16. Iskazuje stav o odgovornom odnosu prema životnoj sredini prilagođavajući se promjenama u njoj
7. Preduzetnička kompetencija
2.7.4. Radi samostalno i sa različitim timovima na mobilisanju ljudskih i drugih resursa kako bi se održale planirane aktivnosti, 2.7.7. Traži aktivno i upoređuje različite izvore informacija kako bi se smanjile nejasnoće, nesigurnosti i rizici u procesu donošenja odluka
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
2.8.2. Prenosi svoje ideje i osjećanja kroz kreativni proces koristeći različite medije, npr. tekstualne/ pisane, digitalne, vizuelne, skulpturalno modelovanje i sl.
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa