Nastavnik/ca
Snezana Scekic Radojevic
snezana.scekic@os-pdedovic.edu.me
Sub. 10.04.2021
Trener/ica:Rajko Kosović
Članovi tima
Profesori razredne nastave – Ruža Gruda, Snežana Šćekić Radojević, Violeta Luković, profesor likovne kulture – Marijeta Miketić, profesor CSBH jezika i književnosti – Radmila Obradović, profesor ruskog jezika – Anka Barjaktarović. OŠ ,,Petar Dedović” Murina-Plav
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 2, OŠ - 3, OŠ - 4, OŠ - 6, OŠ - 7

Broj učenika

40

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Crnogorski-srpski bosanski hrvatski jezik i književnost, [OŠ – Obavezni] Matematika, [OŠ – Obavezni] II Strani jezik – Ruski jezik, [OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Muzička kultura, [OŠ – Obavezni] Priroda i društvo, [OŠ – Obavezni] Biologija
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 2. Kompetencija višejezičnosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
1.1.1. Primjenjuje osnovne standarde jezika u čitanju i pisanju (čita literarne i neliterarne tekstove prilagođene uzrastu uz razumijevanje pisanih informacija; piše tekstove po ugledu na model), 1.1.3. Učestvuje aktivno u interpersonalnoj komunikaciji, 1.1.7. Izdvaja ključne pojmove i sa njima povezane podatke koje klasifikuje, upoređuje i dopunjuje, pamti i koristi u novim situacijama, 1.1.11.Vodi računa da ne povrijedi emocije drugih
2. Kompetencija višejezičnosti
1.2.5. Poštuje jezički i kulturni identitet svakog pojedinca i uvažava različitosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.2. Prepoznaje da se mnoge prirodne pojave i procesi mogu opisati naučnim zakonima, modelima i teorijama, 1.3.10. Prihvaća matematičke iskaze uočavajući da se njima mogu opisati pojave u prirodi i prirodni zakoni, 1.3.13. Uvažava potrebu za umjerenim, racionalnim i svrsishodnim korišćenjem prirodnih resursa u svom okruženju
4. Digitalna kompetencija
1.4.3. Koristi različite izvore informacija i podataka u digitalnom okruženju, 1.4.7. Pretražuje, čuva i koristi informacije i sadržaje u digitalnom obliku, 1.4.8. Koristi digitalne uređaje i i jednostavne aplikacije za komunikaciju, spremanje i obradu teksta, fotografije i videa
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.2. Razlikuje komponente zdravog uma, tijela i životnog stila od nezdravih navika, 1.5.7. Prepoznaje svoje sposobnosti i intersovanja i koristi ih za učenje, lični rast i razvoj uz podršku
6. Građanska kompetencija
1.6.9. Učestvuje u društveno korisnim aktivnostima na nivou razreda i škole, 1.6.16. Ističe važnost odgovornog odnosa prema životnoj sredini
7. Preduzetnička kompetencija
1.7.2. Izrađuje jednostavni projektni prijedlog djelotvorno, koristeći raspoložive resurse, 1.7.7. Sarađuje sa drugima kako bi se ideje pretočile u aktivnosti, 1.7.12. Iskazuje empatiju prema drugima, inicijativu i izražen interes za dobrobit ljudi i životne sredine, te uvjerava druge pozivajući se na određene argumente
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.8.5. Uključuje se u stvaralačke aktivnosti u školi i zajednici (npr. učestvuje u folkloru, horu, crta i slika kulturne proizvode, igra uloge u predstavi, posjećuje kulturne manifestacije–izložbe, pozorišne predstave za djecu, priredbe, folklorne igre, manifestacije u virtuelnom/digitalnom prostoru i sl.)
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa