Nastavnik/ca
Nikola Raičević
nikola.raicevic@os-rmitrovic.edu.me
Sri. 23.9. – grupa 14
Trener/ica:Maja Jukić
Članovi tima
Tamara Arsović, prof. biologije – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Nikola Raičević, prof. razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Dijana Zonjić, prof. informatike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Adnan Hadžić, prof. matematike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Alma Pljakić, dipl. vaspitač – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Nataša Tmušić, prof. hemije – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Biserina Baltić, prof. razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Milica Luković, prof. razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Mihailo Đokić, prof. matematike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Neđeljko Ralević, prof. matematike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Katarina Bulatović, prof. razredne nastrave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 5

Broj učenika

25

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Priroda i društvo
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 2. Kompetencija višejezičnosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
1.1.7. Izdvaja ključne pojmove i sa njima povezane podatke koje klasifikuje, upoređuje i dopunjuje, pamti i koristi u novim situacijama, 1.1.10.Iskazuje interesovanje i otvorenost prema učešću u konstruktivnom u dijalogu saopštavajući argumente i adekvatno reagujući na argumente drugih, prihvatajući ih ili opovrgavajući
2. Kompetencija višejezičnosti
1.2.5. Poštuje jezički i kulturni identitet svakog pojedinca i uvažava različitosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.7. Čita, upoređuje i prikazuje podatke tabelarno i grafički koristeći po potrebi digitalne alate, 1.3.11. Pokazuje sistematičnost, preciznost i istrajnost u radu i uči na greškama, 1.3.13. Uvažava potrebu za umjerenim, racionalnim i svrsishodnim korišćenjem prirodnih resursa u svom okruženju
4. Digitalna kompetencija
1.4.6. Kreira i uređuje jednostavan digitalni sadržaj koristeći različite digitalne alate
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.1. Primjenjuje pravila ponašanja i primjerene komunikacije prepoznavajući važnost uspostavljanja pravila i razloge njihovog uvođenja, 1.5.3. Upravlja vlastitim procesom učenja uz podršku, izabirući pristup učenju i strategije učenja koje su mu najprikladnije, 1.5.9. Pronalazi dokaze za svoje tvrdnje, 1.5.10. Adaptira se na samostalno učenje, učenje sa drugima i učenje uz podršku
6. Građanska kompetencija
1.6.5. Prepoznaje značaj prirodnih resursa i zaštite životne sredine u očuvanju kvaliteta života
7. Preduzetnička kompetencija
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.8.4. Izražava svoje ideje i osjećanja u stvaralačkom procesu kroz slikanje, crtanje, sastav, skulpturu, muziku i druge umjetničke i kulturne oblike
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa