Nastavnik/ca
Dijana Zonjic
dijana.zonjic@os-rmitrovic.edu.me
Sri. 23.9. – grupa 14
Trener/ica:Maja Jukić
Članovi tima
Tamara Arsović, prof. biologije – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Nikola Raičević, prof. razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Dijana Zonjić, prof. informatike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Adnan Hadžić, prof. matematike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Alma Pljakić, dipl. vaspitač – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Nataša Tmušić, prof. hemije – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Biserina Baltić, prof. razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Milica Luković, prof. razredne nastave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Mihailo Đokić, prof. matematike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Neđeljko Ralević, prof. matematike – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane Katarina Bulatović, prof. razredne nastrave – OŠ ,,RADOMIR MITROVIĆ” – Berane
ISCED nivo

ISCED 2 (OŠ 6-9 razred)

Razred

OŠ - 9

Broj učenika

10

Predmet/i
[OŠ – Izborni] Uvod u programiranje
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
2.1.3. Povećava broj riječi u vokabularu uključujući termine iz različitih oblasti, 2.1.4. Identifikuje i tumači pojmove, osjećaje, činjenice, mišljenja i stavove u usmenom i pisanom obliku, 2.1.6. Komunicira usmeno i pisano u raznim situacijama prilagođavajući sopstvenu komunikaciju potrebama situacije i uz upotrebu odgovarajućeg vokabulara i digitalnih tehnologija
2. Kompetencija višejezičnosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
2.3.7. Analizira bitna svojstva objekata, pojava i procesa i predstavlja ih kao promjenljive, kojima pridružuje numeričke vrijednosti i prati međusobnu zavisnost relevantnih promjenljivih, 2.3.8. Provjerava jednostavne matematičke tvrdnje i zaključke vrednovanjem logičkih iskaza na kojima se oni zasnivaju
4. Digitalna kompetencija
2.4.2. Odabire digitalne uređaje, alate i softvere primjenjujući opšte principe, mehanizme i logiku njihovih funkcija
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
2.5.3. Upravlja vlastitim procesom učenja uz povremenu podršku, unapređujući svoje učenje mijenjanjem plana ili pristupa učenju, 2.5.5. Analizira dostupne mogućnosti za obrazovanje, obuku i karijeru, 2.5.8. Argumentuje izneseno mišljenje i stavove, 2.5.20. Razvija želju za primjenom prethodnog učenja i životnih iskustava
6. Građanska kompetencija
2.6.9. Angažuje se dobrovoljno u aktivnostima od javnog i zajedničkog interesa na nivou škole i zajednice
7. Preduzetnička kompetencija
2.7.8. Suočava se sa izazovima i problemima aktivno, hrabro i istrajno, prepoznavajući prilike i prihvaćajući rizik
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa