Nastavnik/ca
Ana Bakic
anabakic@os-mkeljanovic.edu.me
Sri. 23.9. – grupa 13
Trener/ica:Ljubica Špirić
Članovi tima
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 3

Broj učenika

2

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Priroda i društvo
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 2. Kompetencija višejezičnosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
1.1.6. Upoređuje pojmove i podatke iz različitih izvora, 1.1.9. Odvaja bitno od nebitnog nakon slušanja ili čitanja i analize tekstova
2. Kompetencija višejezičnosti
1.2.1. Koristi vokabular, osnovne gramatičke norme prvog stranog jezika (po pravilu engleskog), na nivou A1 Zajedničkog evropskog referentnog okvira za jezike, 1.2.2. Sluša, čita, govori i piše jedan strani (po pravilu engleski) jezik na nivou A1 Zajedničkog evropskog referentnog okvira za jezike
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.3. Prepoznaje ulogu naučnih saznanja za konstruisanje svih mašina i uređaja, kao i ulogu ljudske radoznalosti i potrebe za objašnjavanjem svijeta u pokretanju nauke i inovacija, 1.3.4. Povezuje primjenu naučnih dostignuća i tehnoloških rješenja sa dobrobiti čovječanstva, prepoznavajući i mogućnost njihove zloupotrebe
4. Digitalna kompetencija
1.4.1. Istražuje različite mogućnosti upotrebe digitalnih tehnologija u svakodnevnom životu uočavajući efekte i ograničenja njihove primjene, 1.4.3. Koristi različite izvore informacija i podataka u digitalnom okruženju, 1.4.7. Pretražuje, čuva i koristi informacije i sadržaje u digitalnom obliku, 1.4.8. Koristi digitalne uređaje i i jednostavne aplikacije za komunikaciju, spremanje i obradu teksta, fotografije i videa, 1.4.9. Iskazuje otvorenost i radoznalost prema korištenju digitalno komunikacionih tehnologija i inovacija
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.10. Adaptira se na samostalno učenje, učenje sa drugima i učenje uz podršku, 1.5.18. Izgrađuje motivaciju za postizanje ciljeva u učenju i životu, gradi samopouzdanje, iskazuje spremnost za rješavanje probleme i otvorenost promjenama, 1.5.19. Izgrađuje odnos prema prevazilaženju problema i pronalaženju odgovora na izazove, 1.5.20. Iskazuje radoznalost i znatiželju za učenjem
6. Građanska kompetencija
1.6.3. Identifikuje značajne savremene događaje i događaje iz prošlosti koji su uticali na društvo
7. Preduzetnička kompetencija
1.7.7. Sarađuje sa drugima kako bi se ideje pretočile u aktivnosti
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.8.2. Povezuje različite uloge i doživljaje u kulturnim i umjetničkim ostvarenjima (pisac-čitalac, kompozitor-izvođač-slušalac, glumac-publika, slikar–publika, arhitekta–graditelj–sredina i sl.)
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa

Dokazi