Nastavnik/ca
Milena Stojovic
stojovicmilena4@gmail.com
Sub. 23.01.2021
Trener/ica:Ljubica Špirić
Članovi tima
Marija Kekić, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Snežana Jovanović, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Sonja Nedović, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Rizvan Šukurica, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Jadranka Pešić, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Veselinka Maraš, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Slađana Tomović, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Milena Stojović, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Milenko Sekulić, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Anđela Abazović, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar Branko Knežević, JU OŠ “Jovan Tomašević”, Virpazar-Bar
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 5

Broj učenika

79

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Crnogorski-srpski bosanski hrvatski jezik i književnost, [OŠ – Obavezni] Matematika, [OŠ – Obavezni] Engleski jezik, [OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Muzička kultura, [OŠ – Obavezni] Priroda i društvo, [OŠ – Obavezni] Poznavanje društva, [OŠ – Obavezni] Istorija, [OŠ – Obavezni] Geografija, [OŠ – Obavezni] Priroda, [OŠ – Obavezni] Biologija, [OŠ – Obavezni] Hemija, [OŠ – Obavezni] Fizičko vaspitanje, [OŠ – Izborni] Preduzetništvo
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
1.1.1. Primjenjuje osnovne standarde jezika u čitanju i pisanju (čita literarne i neliterarne tekstove prilagođene uzrastu uz razumijevanje pisanih informacija; piše tekstove po ugledu na model), 1.1.3. Učestvuje aktivno u interpersonalnoj komunikaciji, 1.1.5. Komunicira usmeno i pisano koristeći odgovarajući vokabular, 1.1.7. Izdvaja ključne pojmove i sa njima povezane podatke koje klasifikuje, upoređuje i dopunjuje, pamti i koristi u novim situacijama
2. Kompetencija višejezičnosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.1. Koristi osnovne računske operacije sa prirodnim brojevima, matematičke postupke i mjere za rješavanje problema u svakodnevnim životnim situacijama, 1.3.2. Prepoznaje da se mnoge prirodne pojave i procesi mogu opisati naučnim zakonima, modelima i teorijama, 1.3.7. Čita, upoređuje i prikazuje podatke tabelarno i grafički koristeći po potrebi digitalne alate, 1.3.11. Pokazuje sistematičnost, preciznost i istrajnost u radu i uči na greškama
4. Digitalna kompetencija
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.1. Primjenjuje pravila ponašanja i primjerene komunikacije prepoznavajući važnost uspostavljanja pravila i razloge njihovog uvođenja, 1.5.3. Upravlja vlastitim procesom učenja uz podršku, izabirući pristup učenju i strategije učenja koje su mu najprikladnije, 1.5.6. Prepoznaje različite načine za razvijanje kompetencija
6. Građanska kompetencija
7. Preduzetnička kompetencija
1.7.1. Pretvara problem/priliku iz sopstvene neposredne okoline u ideju/aktivnost, uz podršku,predviđajući rezultat preduzete aktivnosti, 1.7.9. Komunicira jasno svoje ideje s drugima, 1.7.11. Pokazuje posvjećenost, upornost, te inicijativu za rješavanje probleme koji utiču na zajednicu
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.8.4. Izražava svoje ideje i osjećanja u stvaralačkom procesu kroz slikanje, crtanje, sastav, skulpturu, muziku i druge umjetničke i kulturne oblike, 1.8.5. Uključuje se u stvaralačke aktivnosti u školi i zajednici (npr. učestvuje u folkloru, horu, crta i slika kulturne proizvode, igra uloge u predstavi, posjećuje kulturne manifestacije–izložbe, pozorišne predstave za djecu, priredbe, folklorne igre, manifestacije u virtuelnom/digitalnom prostoru i sl.)
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa