Nastavnik/ca
Slavica Narančić
slavica.n@os-mllalatovic.edu.me
Sub. 16.01.2021
Trener/ica:Rajko Kosović
Članovi tima
Slavica Narančić, OŠ ,,Mileva Lajović Lalatović”, Nikšić Dragana Mirković, OŠ ,,Mileva Lajović Lalatović”, Nikšić
ISCED nivo

ISCED 1 (OŠ 1-5 razred)

Razred

OŠ - 1

Broj učenika

15

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Crnogorski-srpski bosanski hrvatski jezik i književnost, [OŠ – Obavezni] Matematika, [OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Muzička kultura, [OŠ – Obavezni] Priroda i društvo
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 6. Građanska kompetencija, 7. Preduzetnička kompetencija, 8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
1.1.3. Učestvuje aktivno u interpersonalnoj komunikaciji, 1.1.5. Komunicira usmeno i pisano koristeći odgovarajući vokabular, 1.1.6. Upoređuje pojmove i podatke iz različitih izvora, 1.1.10.Iskazuje interesovanje i otvorenost prema učešću u konstruktivnom u dijalogu saopštavajući argumente i adekvatno reagujući na argumente drugih, prihvatajući ih ili opovrgavajući, 1.1.11.Vodi računa da ne povrijedi emocije drugih
2. Kompetencija višejezičnosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
1.3.2. Prepoznaje da se mnoge prirodne pojave i procesi mogu opisati naučnim zakonima, modelima i teorijama, 1.3.8. Izvodi samostalno jednostavne oglede opisujući i tumačeći rezultate izvedenog ogleda i donoseći zaključke, 1.3.10. Prihvaća matematičke iskaze uočavajući da se njima mogu opisati pojave u prirodi i prirodni zakoni, 1.3.11. Pokazuje sistematičnost, preciznost i istrajnost u radu i uči na greškama
4. Digitalna kompetencija
1.4.3. Koristi različite izvore informacija i podataka u digitalnom okruženju, 1.4.7. Pretražuje, čuva i koristi informacije i sadržaje u digitalnom obliku
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
1.5.1. Primjenjuje pravila ponašanja i primjerene komunikacije prepoznavajući važnost uspostavljanja pravila i razloge njihovog uvođenja, 1.5.6. Prepoznaje različite načine za razvijanje kompetencija, 1.5.8. Fokusirano rješava jednostavne probleme u učenju, ličnom i socijalnom razvoju, uz podršku, 1.5.12. Predstavlja izrađenu mapu ličnog razvoja, 1.5.18. Izgrađuje motivaciju za postizanje ciljeva u učenju i životu, gradi samopouzdanje, iskazuje spremnost za rješavanje probleme i otvorenost promjenama
6. Građanska kompetencija
1.6.4. Prepoznaje vrijednosti društvenih grupa iz svog okruženja (npr. porodica, razred, škola, dječji savez, ekolozi, gorani, izviđači i sl.), 1.6.11. Učestvuje u radu odeljenskih i školskih organa, 1.6.16. Ističe važnost odgovornog odnosa prema životnoj sredini
7. Preduzetnička kompetencija
1.7.5. Prepozna uticaj svojih izbora i ponašanja na zajednicu i sredinu, 1.7.9. Komunicira jasno svoje ideje s drugima, 1.7.11. Pokazuje posvjećenost, upornost, te inicijativu za rješavanje probleme koji utiču na zajednicu, 1.7.12. Iskazuje empatiju prema drugima, inicijativu i izražen interes za dobrobit ljudi i životne sredine, te uvjerava druge pozivajući se na određene argumente
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
1.8.4. Izražava svoje ideje i osjećanja u stvaralačkom procesu kroz slikanje, crtanje, sastav, skulpturu, muziku i druge umjetničke i kulturne oblike, 1.8.5. Uključuje se u stvaralačke aktivnosti u školi i zajednici (npr. učestvuje u folkloru, horu, crta i slika kulturne proizvode, igra uloge u predstavi, posjećuje kulturne manifestacije–izložbe, pozorišne predstave za djecu, priredbe, folklorne igre, manifestacije u virtuelnom/digitalnom prostoru i sl.)
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa