Nastavnik/ca
Vesna Bubanja
pedagog1@os-druga-bd.edu.me
Sub. 16.01.2021
Trener/ica:Ljubica Špirić
Članovi tima
Vesna Bubanja, JU Druga osnovna škola, Budva Sonja Mirković,JU Druga osnovna škola, Budva Mirjana Solujić, JU Druga osnovna škola, Budva Vladan Čelebić, JU Druga osnovna škola, Budva Milica Samardžić, JU Druga osnovna škola, Budva Danijela Radović, JU Druga osnovna škola, Budva Valentina Šćekić, JU Druga osnovna škola, Budva
ISCED nivo

ISCED 2 (OŠ 6-9 razred)

Razred

OŠ - 8

Broj učenika

168

Predmet/i
[OŠ – Obavezni] Crnogorski-srpski bosanski hrvatski jezik i književnost, [OŠ – Obavezni] Matematika, [OŠ – Obavezni] Likovna kultura, [OŠ – Obavezni] Priroda i društvo, [OŠ – Obavezni] Fizika, [OŠ – Obavezni] Informatika sa tehnikom
Ključne kompetencije
1. Kompetencija pismenosti, 3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci tehnologiji i inženjerstvu, 4. Digitalna kompetencija, 5. Lična društvena i kompetencija učenja kako učiti, 7. Preduzetnička kompetencija
Ishodi učenja
1. Kompetencija pismenosti
2.1.6. Komunicira usmeno i pisano u raznim situacijama prilagođavajući sopstvenu komunikaciju potrebama situacije i uz upotrebu odgovarajućeg vokabulara i digitalnih tehnologija, 2.1.7. Pronalazi, procjenjuje, obrađuje i prezentira razlilčite vrste podataka i informacija koristeći različite vrste izvora podataka i informacija, 2.1.8. Koristi informacije i podatke da argumentuje svoje tvrdnje upotrebljavajući digitalne tehnologije za obradu teksta, prezentaciju, te pretraživanje i obradu podataka i informacija
2. Kompetencija višejezičnosti
3. Matematička kompetencija i kompetencija u nauci, tehnologiji i inženjerstvu
2.3.1. Koristi matematičke operacije s realnim brojevima, osnovne matematičke pojmove i koncepte predstavljajući objekte, ideje i postupke riječima, crtežima, dijagramima, grafovima, brojevima i simbolima, 2.3.3. Upoređuje objašnjenja prirodnih pojava kroz istoriju procjenjujući značaj naučnih otkrića na razvoj tehnologije, medicine i društva, 2.3.4. Analizira strukturu i svojstva žive i nežive prirode i njihovu povezanost, 2.3.9. Prikuplja, klasifikuje i organizuje empirijske podatke po traženim kriterijumima, 2.3.10. Razlikuje naučna znanja od laičkog vjerovanja, 2.3.11. Izvodi jednostavne eksperimente i izvještava o toku, rezultatima i zaključcima koristeći i podešavajući mjerne instrumente i vodeći računa da mjerenja uvijek imaju greške
4. Digitalna kompetencija
2.4.7. Napredno pretražuje, čuva i koristi informacije i sadržaje u digitalnom obliku koristeći jednostavnu zaštitu, 2.4.8. Koristi digitalne uređaje, aplikacije i jednostavne softvere za kreiranje, obradu, adaptaciju i spremanje teksta, slike, videa i drugih digitalnih sadržaja
5. Lična, društvena i kompetencija učenja kako učiti
6. Građanska kompetencija
7. Preduzetnička kompetencija
2.7.4. Radi samostalno i sa različitim timovima na mobilisanju ljudskih i drugih resursa kako bi se održale planirane aktivnosti
8. Kompetencija kulturološke svijesti i izražavanja
NASTAVNI MATERIJAL
Fotografije
Videa
DOKAZI
Fotogalerija
Videa